Tudástár Szolgáltatásaink Weblapkészítés Webshopkészítés Weblap üzemeltetés Domain regisztráció Webtárhely szolgáltatás Egyedi email címek üzemeltetése Online marketing Referenciák Árak Weblapkészítés Kiegészítő szolgáltatások Gy.I.K.RólunkKapcsolat

Online marketing

Az online marketing egy igen széles témakör önmagában is. Vegyük ezeket röviden sorba.

  • Legyen gyors az oldal betöltése (ez múlhat szerveren is, de rengeteget számít az optimalizált, jól átgondolt kód)
  • A weboldal legyen elérhető mobilon is, azaz legyen reszponzív. Ha egy weboldal nem felel meg e kritériumnak, a Google is hátrébb sorolja a találati listáján.
  • Fontos, hogy meta információk helyesen legyenek kitöltve, beállítva.
  • Az oldal forráskódja legyen keresőre felkészítve, logikusan felépítve. A keresőrobotok nem vizuálisan, képként látják a weboldalt, hanem egy forráskódot elemeznek.
  • Működjön minden böngésző alól (Chrome, Firefox, Edge, Safari, csak hogy a népszerűbbeket említsük).

A fenti kritériumoknak a bérelhető weboldalaink megfelelnek, ezekre a szempontokra minden munkánk során odafigyelünk. Ezt persze érdemes lehet időről-időre ellenőrizni. Egyfelől a vizsgált szempontok is folyamatosan változnak, valamint a felvitt tartalom is okozhat negatív értékelést (pl. nagyméretű fénykép rontja az oldal gyors betöltési sebességét).

 

Igen nagy témakör a különböző mérőkódok elhelyezése. Legfontosabb a Google Analytics és Google Tagmanager kódok elhelyezése. Ezeket közbenjárásunk nélkül is be tudod állítani, egy-egy azonosítókód megadásával.

Ezen felül érdemes a weboldalt a Google Search Console felületén is regisztrálni. Ehhez egy meta adatot vagy TXT rekordot kell elhelyezni a weboldal forrásában illetve a domain rekordjában. Ennek beállításában segítünk. Illetve aki fizetett hirdetésekben gondolkozik, annak regisztrálnia kell a weboldalát a Google Ads, Meta (Facebook) sőt akár Tik-Tok oldalakra is, hogy ott kampányokat indíthasson. 

Ezek már bonyolultabb, de legalább is szerteágazó beállításokat kíván, bele kell tanulni. A hirdetések ugyanis akkor működnek jól, ha a hozzájuk kapcsolódó mérőkódok is elhelyezésre kerülnek. Ezekkel lehet különböző konverziókat és célokat mérni, valamit a remarketingezés is így állítható be. 

 

Webshopok esetén fontos témakör még a különböző piacterekre történő regisztrálás (Árukereső, Árgép, Olcsóbbat, Google és Meta). Illetve egyre nagyobb teret hódítanak a különböző Marketplace-k. Ezekhez érdemes olyan adatforrást biztosítani, aminek segítségével a webshop aktuális kínálatát automatizáltan át tudjuk adni e felületeknek. Így egy-egy konkrét termék is meg tud jelenni mint hirdetés e felületeken is, az általánosan megfogalmazott hirdetéseinken felül.

 

Legnagyobb értékkel a weboldalra feltöltött saját tartalmak bírnak, illetve a közösségi médiákon elhelyezett bejegyzések, postok. Itt fontos a minőségi képek elkészítése, a megfelelő szövegezéssel. Folyamatos tartalmat gyártani nagy munka, de érdemes beletenni az időt és energiát.

 

Főprofilunk weblapok és webes felületek tervezése és kivitelezése. Viszont szakmából adódóan van rálátásunk és tapasztalatunk a fenti témakörökben is. Azt gondoljuk, hogy egy weboldal akkor tud hatékonyan működni, ha annak marketingezésébe az oldal tulajdonosa is beletanul valamilyen szinten, mert 100%-ig nem lehet levenni ennek terhét a válláról. Különösen így van ez a szöveges tartalmak, megfogalmazások, közösségi médiában elhelyezett postok esetén, ami rendszeres és állandó munkát kíván. 

Viszont tudunk segíteni az elindulásban. Felmérni, hogy adott cégnek mivel érdemes elindulni, mely felületekre regisztráljon be, hogyan állítsa be a különböző kódokat, mire figyeljen. Egy ilyen start csomagot kínálunk most nettó 40 ezer Ft-ért. Természetesen tudunk akár rendszeres támogatást is nyújtani, de ehhez mindenképp előzetes konzultációra, egyeztetésre lesz szükség, ez alapján tudunk rá ajánlatot adni.

Kapcsolatfelévtel